HONDA Jednofázová elektrocentrála EM 5500
Elektrocentrála EM 5500: ryze profesionální model velké, jednofázové elektrocentrály s regulací výstupu i-AVR. Výkonný alternátor pohání profesionální motor řady i GX s elektrostartem a to vše ukotveno v pevném ocelovém rámu na transportním podvozku s objemnou palivovou nádrží s palivoměrem na téměř 24 l paliva, částečným odhlučněním a přehledným ovládacím panelem.
Podrobný popis produktu:
Profesionálové na staveništi, řemeslníci nebo opravárenské čety, záchranné složky nebo průmyslové objekty, obce a domácnosti ocení výkon, spolehlivost a hlavně kvalitu výstupního napětí pro napájení téměř celého spektra spotřebičů od bouracího kladiva až po napájení počítačové techniky. Tato robustní a odolná, ale velmi citlivá a výkonná, částečně odhlučněná "rámovka" EM 5500 je poháněna profesionálním motorem Honda s elektrickým startérem a elektronikou ovládání otáček v závislosti na zátěži. Zdroj vhodný jak do práce v terénu, tak i jako automatický záložní zdroj schopný automaticky napájet elektrické obvody v budově. Velká nádrž na téměř 24 litrů paliva plně postačuje na pokrytí chodu po dobu mnohem delší, než je jedna pracovní směny.Rámová elektrocentrála Honda EM 5500 CX1 F s elektronickou regulací poháněná profesionálním 4-taktním motorem Honda GX 390 s dlouhou životností zajistí dostatek kvalitního elektrického proudu pro napájení jakéhokoliv spotřebiče.
Vyhlazený výkon v hrubém kabátě
Tato vysoce kvalitní, benzínová elektrocentrála střídavého napětí je svým výkonem určena převážně "profíkům" pro napájení spotřebičů typu osvětlení, ručního elektronářadí, elektromotorů, menších svařovacích agregátů nebo i přístrojů s citlivou elektronikou počítačovou techniku. Svými rozměry se hodí do pojízdných autodílen, opravárenských vozů pro práci v terénu nebo na staveniště při zakládání staveb a podobně nebo i jako záložní zdroj pro napájení kanceláře nebo domácnosti vybavené elektronikou. Díky elektrickému startéru lze elektrocentrálu instalovat jako automatický záložní napájecí zdroj při výpadku dodávek el. proudu. Celá soustava je uložena na pružných silentblocích ve vyztuženém rámu, svařeném z ocelových trubek o průměru 25 mm. Ten zajišťuje mimořádnou ochranu soustavy proti případnému poškození a pro snadnou manipulaci je elektrocentrála opatřena manipulačním a transportním kolovým podvozkem. Na přání lze elektrocentrálu opatřit jeřábovým závěsem. Proto, aby alternátor produkoval napětí 230V / 50Hz v té nejvyšší kvalitě a stabilitě, je motor opatřen elektronickým regulátorem otáček, který neustále vyhodnocuje míru elektrické zátěže tak, aby při jakémkoliv odběru proudy byly otáčky motoru konstantní ve výši 3000 ot./min. Ovládání elektrocentrály je velice snadné a jednoduché a veškeré ovládací prvky jsou přehledně uspořádány na ovládacím panelu. Elektrocentrála je opatřena zásuvkami 1x CEE (16A 230V) a 1x Schuko (16A 230V). Na ovládacím panelu elektrocentrály naleznete kromě dvou zásuvek také tepelný jistič ke každé zásuvce, hlavní vypínač motoru, řádkový voltmetr a přepínač automatu plynu. Při nepravidelném odběru el. proudu tak elektrocentrála šetří palivo tak, že pokud není odběr, motor se uvede do volnoběhu, při odběru se motor automaticky vrátí do pracivních otáček. Stačí natankovat, elektrocentrálu postavit na vodorovnou plochu, zkontrolovat olejovou náplň motoru, otočit klíčkem zapalování a nastartovat, počkat pár vteřin na ustálení chodu motoru a do příslušné zásuvky připojit napájený spotřebič. Elektrocentrála splňuje veškeré nároky na elektrickou bezpečnost a je opatřena ochrannými prvky jako je ochrana motoru proti úniku oleje nebo alternátoru proti přetížení. Robustní a pevná konstrukce rámu se nekroutí a společně s částečným odhlučněním agregátu spolehlivě tlumí působení vibrací od motoru na podklad. Celkovou hlučnost soustrojí snižuje rozměrnější a účinnější tlumič výfuku. Údržba elektrocentrály je zcela nenáročná a spočívá v základní údržbě benzínového motoru.
- Konstrukce elektrocentrály Honda nevyžaduje za podmínek ČSN ISO 8528-8 uzemnění.
- Všechny elektrocentrály Honda vyhovují bez výhrad platným bezpečnostním, ekologickým a hygienickým předpisům.
- Standardní provedení regulace napětí pomocí kondenzátoru (kapacitní regulace).
- Při odběru třífázového proudu regulace pomocí kompoudního transformátoru (kapacitní regulace).
- Cyklokonvertor zajišťuje přesný průběh napětí a frekvence, invertor jako nejvyšší stupeň regulace elektrického výstupu zajišťuje za všech podmínek ideální průběh křivky výstupního napětí pro zvláště náročné uživatele.
Stroje Honda nejsou určeny k internetovému prodeji! Jako technické zboží vyžadují řádný předprodejní servis, a smí být prodávány výhradně v autorizované prodejně formou předání stroje zákazníkovi společně s jeho zaškolením. Zde si můžete produkt vybrat a objednat, vyzvednout a zaplatit pak na naší prodejně v Poděbradech.
Technologie regulace el.výstupu | i-AVR |
Typ elektrocentrály | Jednofázový |
Maximální výkon (VA) | 5500 |
Jmenovitý výkon (VA) | 5000 |
Jmenovité napětí (V) | 230 |
Jmenovitá frekvence (Hz) | 50 |
Jmenovitý proud (A) | 21,7 |
Model motoru | iGX 390 |
Typ motoru | 4-taktní zážehový jednoválec s rozvodem OHV |
Zdvihový objem (cm3) | 389 |
Vrtání a zdvih (mm) | 88 x 64 |
Pracovní otáčky motoru (ot.min-1) | 3000 |
Chlazení | Nucené vzduchem |
Systém zapalování | Digitální CDI s proměnným předstihem |
Objem olejové náplně (litrů) | 1,1 |
Objem palivové nádrže (litrů) | 23,5 |
Provozní doba při jmenovité zátěži (hod) | 7,7 |
Startování | Reverzní / Elektrické |
Třída krytí | IP 23 |
Rozměry stroje (L x Š x V) (mm) | 725 x 706 x 719 (se sklopený rukojeťmi) |
Suchá hmotnost (kg) | 108,8 |
Garantovaná hladina hluku - dB(A) | 96 |
Úroveň akustického tlaku v místě obsluhy - dB(A) |
77 |
Kategorie: | Elektrocentrály |
---|---|
Záruka: | 5 let |
Hmotnost: | 108 kg |
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.